יום שני, 28 בפברואר 2011

גרסת כיסוי (א')

האמת היא שבכלל תכננתי לכתוב פוסט ארוך, מושקע, ומלווה במיקסטייפ שיתעסק במוזיקה צרפתית אהובה עליי. אך לבסוף, החלטתי בעקבות התכתבות מעניינת עם ידיד מהמרחקים, ליצור רשימה של קאברים אהובים עליי במיוחד. (מוכרחה לציין, שהבחירה נבעה גם מעצלנות משוועת).
אני משערת, שהדבר יתבצע בכמה שלבים, לכן כעת אפרסם רק מספר קאברים נבחרים.

גרסת הכיסוי שתפתח את הפוסט מתקשרת בכל זאת לרעיון הראשוני של הפוסט הצרפתי.
ביצוע של  pomplamoose המקסימים לשיר יפיפה של אידית פיאף (שתמיד מקושרת אצלי לסיפור על מזחלת ודגי סלמון: (דקה 7:40))

(מומלץ להישאר עד הסוף. או ליתר דיוק עד 2:30 והלאה, פומפלמוס תמיד מפתיעים בסוף..)

2) וידוי: אני אוהבת את ביונסה! (היה קשה להוציא את זה החוצה). אבל הפעם, אני חושבת ש ceo התעלו מעליה בקאבר הבא:


3) הקאבר האחרון להיום, שמלווה אותי בריקודים מאולתרים אין סופיים:
האמת היא שבזכות השיר הזה בכלל התאהבתי ב The XX. בחודשיים האחרונים, הם תפסו מקום נרחב ברשימת ההשמעה שלי, אולי אחריי האזנה לכיסוי שלהם לפלורנס והמכונות תוכלו להבין את הסיבות.

*מצורף בזאת קישור בונוס אינסטרומנטלי, בלי קשר לגרסאות הכיסוי. פשוט אחד מפסקולי הלילה המועדפים עליי (וכשאני חושבת על זה לעומק, ללא ספק הפסקול הכי טוב להאזין לו בנהיגה לילית)    לינק לילי


תגובה 1:

  1. כל הכיסויים משובחים. מסכימה איתך בנוגע ל- ceo. חושבת שמה שהוא עושה שם את מה שהופך כיסוי לטוב באמת - לתת לו משהו חדש לגמרי ורענן ויחד עם זה לשמור על הגרעין הטוב של השיר..

    ד.א - לא בושה לכתוב את מה שכולנו מרגישים כלפי ביואנסה. אינידפנדד וומן. יא!

    השבמחק