יום ראשון, 20 במרץ 2011

גרסת כיסוי (ד') פורים

לכבוד פורים, המשך הפרוייקט "גרסת כיסוי"- שירים מחופשים.

1)תמיד טענתי שנולדתי לעשור הלא נכון, The Smiths הם אחת מן ההוכחות שלי, ובנוסף לכך, אחת מן הלהקות האהובות עליי ביותר. לכן כששמעתי ברדיו לראשונה את גרסת הכיסוי הבאה, דאגתי לרשום מיד על פתקית צהובה דביקה (לאחר התפרעות ריקודית וצעקות שמחה), שחס וחלילה לא אשכח! בכל זאת, לא בכל יום Dum Dum Girls (המדליקות) עושות קאבר ל There is a light that never goes out- שיר שלעולם לא יצא מהפלייליסט שלי.

2)בזמן האחרון, Fleet Foxes כבשו לעצמם את המקום הראשון ברשימת ההשמעה שלי, כמעט ואין להם מתחרים. העובדה שאהיה בהופעה שלהם בקיץ מצליחה לגרום לדם שלי לבעבע בקצב לא סדיר (אם דבר שכזה יתכן בכלל), ולשמחה להתפרץ מכל נקבובית שבעור. אך הדבר המפתיע ביותר באהבה שלי אליהם, היא שהיא התחילה בכלל בזכות קאבר. ככל הנראה הקאבר היפה ביותר ששמעתי עד כה (קרדיט לאחותי). גרסת הכיסוי לשיר Tiger mountain peasant song מבוצעת בעזרת קולותיהן של שתי אחיות שוודיות: קלרה וג'ואנה. הן בעצמן מהוות צמד שנקרא First Aid Kit ויוצרות אינדי-פולק עדין ויפה, אך הקאבר שלהן לFleet foxes לפי דעתי, הוא הדבר היפה ביותר שנוגן אי שם ביערות שטוקהולם.



3)זוהי רמאות קלה, כי אני לא יודעת עד כמה אפשר להחשיב רמיקס לקאבר, אבל בכל מקרה... הקישור הזה יוביל אתכם להורדה חינם של חמישה רמקסים מעולים של star slinger. למי שעדיין לא מיצה את חגיגות פורים בסופ"ש, מומלץ להשתמש ברמיקסים המדוברים לאיזו מסיבת סלון מאולתרת. בקיצור, הרבה כיף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה