יום ראשון, 20 במרץ 2011

צוללת

Alex Turner סולן הארקטיק מאנקיז (שפרסמו לא מזמן את הטיזר לאלבומם החדש שיצא השנה) הוא כוכב השבוע שלי ללא כל ספק. דווקא לא בזכות השיר החדש של הקופיפים הארקטים (שהוא אכן מוזר להפליא ותלוש מסגנון הלהקה המוכר), אלא בגלל הEP החדש שהוציא אלכס שנקרא Submarine.
האי-פי כולל שישה שירים שכיף להתכרבל לצידם במיטה, וזה הדבר שהתחשק לי לעשות יותר מהכל במשך השבוע האחרון, כך שנוצר בינינו חיבור הדוק למדי. השיר Glass in the park מצא חן בעיניי במיוחד, הוא אפילו החליף לכמה לילות את שיר ההירדמות הקבוע שלי (אותו אחלוק עמכם בהזדמנות אחרת), וכך נרדמתי לצידו של השיר המרגיע והנהדר הזה.
אלכס כתב את ששת השירים כפסקול לסרטו הראשון של Richard Ayoade (שאחראי לבימוי של חלק נרחב מהקליפים של ארקטיק מאנקיז). הסרט שנקרא גם הוא Submarine יצא לאקרנים לפניי יומיים.
אני לא בטוחה מתי ואם בכלל יזדמן לי לראות את הסרט, אבל יש לי הרגשה, שאם הפסקול כל כך מוצלח גם הסרט אמור להיות כזה.

להורדת הSubmarine- EP

הפוסט הנוכחי הזכיר לי, שבתחילת הדרך רציתי ליצור את רשימת פסקולי הסרטים האהובים עליי בכל הזמנים! ובכן, צפו לכך, בקרוב יתחיל פרויקט חדש. בינתיים אתם מוזמנים לשלוח לי הצעות של פסקולים שאתם אוהבים, ואולי אפילו תזכו לפרסום (*שלא יכלול תהילה) בבלוג הצנוע הזה. מי יודע, אולי אפילו אצליח להצדיק את השם - פסקול. 


*ובלי הקשר ממשי, הפתעה לסיום: http://hypem.com/#!/item/19wvh/Four+Tet+Thom+Yorke+Burial+-+Mirror


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה