יום שני, 15 באוגוסט 2011

לחלום מציאות

הגשמת חלומות במציאות היא לא דבר שכדאי לתאר במילים כתובות, או במילים בכלל למען האמת. הסיכוי להצלחה בתיאור שכזה הוא נמוך ביותר, ולכן לאחר התלבטות ארוכה החלטתי לא לסכם את החוויה העצומה שעברה עליי באירופה וברוק ווכטר בפרט.

האמת היא שבכלל שקלתי להפסיק לכתוב כאן. זה לא שהפסקתי לשמוע מוזיקה כמעט בכל רגע נתון ולצרוך דיסקים בכמויות מסחריות, אבל הצורך לשתף אחרים פשוט הלך ודעך. החוויות שסבבו אותי בתקופה האחרונה גרמו לי למצוא את הסיפוק והאושר במקומות אחרים, וכך המוזיקה נהייתה שוב פסקול מלווה ולא מרדף אין סופי. אני חושבת שיש בכך משהו נכון יותר, למצוא את הצלילים הנכונים לרגעים הנכונים ולא לחפש אחר כל צליל שקיים אי שם. אני מרגישה שבמובן מסויים, סוף סוף מצאתי לי שקט.

אני משערת שלא יהיה לי זמן להשקיע בכתיבה של הבלוג בתקופה שעומדת להתחיל.
ככל הנראה, גם לא רצון גדול להמשיך.
לעיתים רחוקות כאשר שיר יגנוב את ליבי למספיק זמן, אולי הוא יזכה להגיע לכאן.
כמו השיר הבא: גירסאת כיסוי שביצעו בתוכנית "רד בנד" עם מרינה מקסימיליאן בלומין לשיר Crazy Love של ואן מוריסון. זה אמנם לא פוסט שגרתי, אבל השיר הזה לא יוצא לי מהראש, והוא ללא ספק יכול להיכנס לפרוייקט "גרסת כיסוי".

בלילה שקט שכזה, כבר כמעט תמו הסיבות לברוח, הגיע הזמן לחלום קצת מציאות.


אם מתחשק לכם לשמוע את זה בצורה ראויה ולא מקוטעת- הנה הורדה ישירה של אלבום הקאברים המוצלח של רד בנד.

תגובה 1:

  1. הלו הלו איפה העדכונים? מה חשבת שלא שמנו לב שנעלמת?
    וכדאי שהפוסט הבא יגרום לי לגרגר.

    השבמחק