יום שני, 11 באפריל 2011

מחסום כתיבה ותקופה נפלאה

כבר כמעט שבועיים, שלא הזדמן לי לסיים את הפוסט הזה אשר שורטט על מספר רב של פתקיות צהובות ושאר גזרי דפים.. וגם כעת הוא מתפרסם באופן חלקי למדי. (ולכן מובטח שיצורף לו בקרוב פסקול שלם ומיוחד), אך זה המיטב שביכולתי כרגע..

החיים שלי מלווים על ידי פסקול משתנה בו אני בחורת בהתאם לרגש, להתרחשות או סתם לפי גחמה רגעית.
למזלי התקופה האחרונה שלי לוותה בפסקול יפיפה שהיווה מבחינתי הגדרה מדויקת לרגע.
מן פסקול כזה, שמוהל בתוכו ציפייה גדולה ואושר שממלא כל חלל בגוף, הרבה התרגשות וחמימות ראשונית של הקיץ שמגיע אליי.

אני משערת שזה השיר שמאפיין את התקופה הנפלאה הזו בצורה הטובה ביותר. המדויקת ביותר. היפה ביותר.
 Cocoon- Hummingbird
לצמד הצרפתים האלו יש יכולת מדהימה להמיס אותי כל פעם מחדש.
בכל פעם שיר אחר שלהם כובש אותי ולא יוצא מהוריד לאורך זמן... וכעת, השיר הזה באמת מסרב להתנתק ממני.



2 תגובות:

  1. אחלה של פוסט, תמיד נהנה לקרוא פה מחדש

    השבמחק
  2. אני ממש שונאת מחסומי כתיבה /: כשאני רק נתקעת בהם אני לא רואה את האור לעולם.

    השבמחק