יום רביעי, 4 במאי 2011

מירוץ המוזיקה האינסופי (+אורחים מיוחדים בפוסט)

אני לא מצליחה לכתוב כאן בזמן האחרון, לא כי לא הייתי רוצה, פשוט החיים התמלאו לפתע בכל כך הרבה דברים- חלקם נפלאים וחלקם קצת פחות
העומס העצום הזה ששורר בחיי כרגע, מנע ממני לתקן את בעיית הורדת המוזיקה אל המחשב שלי, ויותר מכך, שאב אותי לתוך לופים של האזנות לדברים ישנים ולעוסים, פסקולים ישנים,
אלבומים שככבו אצלי ב2010 וכו'... זה לא שהישן כבר נוגן עד תום ולא מוצא חן בעייני ביותר, פשוט זו מתכונת ברורה להפסד בתחרות של מירוץ המוזיקה האינסופי.
זוהי כמובן תחרות מכורה, שההפסד בה ידוע מראש, אבל צריך לדעת ליהנות מהדרך ("הפריחה ולא הפרי, ההליכה ולא ההתקדמות").
הלחץ, העיסוק הבלתי פוסק בהתפלגות נורמלית, מוטיב הים בשירה הנשית, ועוד שאר נושאים שאין לי באמת את הכוח  לטפל בהם, התישו אותי. הייתי מוכרחה לקחת שעת הפסקה לשנ"צ.. אך לחיצת עכבר תמימה, הפכה לשעת הזרקת מוזיקה לוורידים, השלמת פערים של יותר מחודש- כנראה שהייתי צריכה את זה יותר משינה.
התוצאה כמובן הייתה הורדת כמויות לא מבוטלות של מוזיקה חדשה! אל תבינו אותי לא נכון, אני נגד הורדה לא מוגבלת! ויותר מהכול בעד קניה- רק שכרגע בהתחשב במצב הכספי העגום שנוצר עקב הטיסה בקיץ לאירופה, אני מרשה לעצמי קצת יותר.

אז הנה כמה מההורדות החדשות, שיהיה במה להתנחם עד שיגיע החופש האמיתי...

1)האלבום החדש של Fleet Foxes -  קישור להורדה הישירה של האלבום החדש.
אני לא מאמינה שבאמת אזכה לראות אותם בהופעה! האלבום הנוכחי רק הולך ומגביר את הציפייה שלי. השועלים החמקמקים לא מאכזבים, אחריי האלבום הקודם והאהוב, הם חוזרים עם אלבום חדש שלא נופל ממנו, ואני בטוחה כבר מעכשיו שהוא יגיע לסיכום 2011 בתור אחד הפייבוריטים שלי.

2) לפניי חצי שנה בערך, שמעתי את Dirty Gold בפעם הראשונה, השיר שלהם California Sunrise הפך להמנון הבוקר שלי באותה תקופה, והוא עדיין מסוגל להקל את היציאה מהמיטה בכל בוקר קריר. מיד אחריו שיר נוסף שלהם שהגיע אליי התווסף גם הוא לרשימת המועדפים, ועד עכשיו ציפיתי מהם שישמיעו צלילים חדשים. התפילה שלי ככל הנראה נשמעה אי שם בקליפורניה, כי לא מזמן יצא Ep ראשון ללהקה שנקרא Roar- והוא ללא כל ספק קרן האור של היום הזה.
Dirty Gold הם הפסקול המדויק לפתוח איתו את הקיץ שמגיע אלינו, עם החום והשרב שעומדים להיות נוכחים בחודשים הקרובים, נזדקק למוזיקה שתיקח את הדמיון הישר אל הים- Dirty Gold- Sea Here. כן, הים ללא ספק פה.
ה- EP החדש להורדה





3)הקליפ הבא הנעים לי את הלימודים וגרם לי לכמה תנועות ריקוד מוזרות בלתי נשלטות.
השם תפס אותי ממבט ראשון- בוסקו. איך משהו או מישהו שנקרא בוסקו יכול שלא ליצור מוזיקה מדלוקית? (ללא ספק מדע מדויק). אני משערת שאם הייתה לי חיית מחמד חדשה לבטח הייתי מעניקה לה את השם הנ"ל, אך בינתיים אסתפק בשיר הזה שמשלב גוספל רוק עם קצב מצוין.

4) בופון ואבישי מוסרים ד"ש לכל המשפחה.
בופון מצרף בשבילכם את הקליפ הבא שלמעשה מהווה את חלק ו' בפרוייקט "גרסת כיסוי".


(הוא מדגיש שחשוב לשים לב לחיוך הכובש בדיוק ב0:05, מוסיף שגם האף שלה יפה להפליא. גם השיער מאוד מתאים לה. רק שבפעם הבאה לא תלבש סוודר). כן, עם חיוך "שמספר הכל" כמו שנאמר כאן מימיני, ניתן להבין שבופון התאהב בשיקסע. (למרות שהוא חושב שהדת שלה בכלל לא משנה). בכל מקרה, קייט נאש מוכשרת, ומתעלה על הביצוע של הארקטיק מאנקיז עם הקאבר הנפלא הזה.
אז אם למישהו במקרה יש את מספר הטלפון של קייט, בופון ישמח לקבל אותו. מי יודע, אולי עוד תהיה פה חתונה?

לילה טוב, או יותר נכון בוקר טוב. איך לעזאזל הגענו למצב הזה..



3 תגובות:

  1. אהבתי את גרסת הכיסוי,תגידי לבופון שירד לי מהאישה.

    השבמחק
  2. הדר יש את משאירה לזה ברירה רק ברירה אחרונה -

    דו קרב מיד כאן הרגע

    השבמחק
  3. אני חושבת שהכוונה המדויקת הייתה: "דו קרב- עכשיו, מיד, הרגע!" ואביב, כדאי לך להיזהר, אם אתה זוכר את הסוף.. כי אם תמשיכו ככה אתה תמצא את עצמך עם הדר ולא עם קייט נאש :)

    השבמחק