יום שלישי, 1 במרץ 2011

גרסת כיסוי (ב')

אפתח את החלק השני של הפרויקט "גרסת כיסוי" עם ביצוע קאבר נהדר של James Blake  לשיר Limit To Your Love.
בנוסף, אני עושה לו מעין פרסום סמוי, כי היום יצא רשמית האלבום שלו שנקרא על שמו (James Blake). את האלבום עצמו עוד לא הספקתי לבחון, אבל השירים המעטים שמוכרים לי ממנו, מתאימים ללוות כל פסקול לילי ראוי. יש משהו בקול שלו, ובביט המינימליסטי, מעין עוצמה שקטה שמחלחלת פנימה. כזו, שלפעמים אפילו מסוגלת לערער אותי.
כך היה גם בפעם הראשונה שהאזנתי לקאבר שלו לשירה של Feist האהובה.


לאתר הרשמי של ג'יימס*

2) כל מי שמכיר אותי מספיק טוב יודע על האהבה שלי לצמד הצרפתי המקסים Cocoon, ומי שלא, כנראה יזכה לשמוע עליהם עוד רבות! בנוסף להיותם יוצרים של מוזיקה נפלאה (שלא תימאס עליי לעולם), לשניים גם רשימת קאברים ארוכה אותה תוכלו למצוא ממש כאן, ומתוך הרשימה המוצלחת, בחרתי להביא קאבר נבחר.
- שיקרתי. בעצם שניים.


3) התלבטתי זמן רב האם להכניס את השיר הבא לפוסט הזה, או האם לשמור אותו לרגל אירוע עתידי שצפוי להתרחש, בו אדרג את פסקולי הסרטים האהובים עליי ביותר בכל הזמנים.. לא הצלחתי להתאפק.
בל וסבסטיאן הצלחה נוספת שמגיעה הישר מגלאסגו, גרמו לי כבר בתור ילדה לאהוב אותם- כנראה בזכות השיר הזה.
הם מבצעים את אחד הקאברים ששמעתי אלפיי פעמים, מתוכם כנראה 67 פעמים כשראיתי את הסרט ג'ונו (או מספר דומה לפחות). אם כך, מתוך פסקול הסרט ג'ונו- תפסן הפיצה מניו יורק? (דברים תמיד נשמעים גרוע בתרגום לעברית)




בזאת אסיים ללילה זה. בקרוב עוד שלושה קאברים אהובים.
כי לכל סיר יש מכסה.
*ביטוי שבכלל לא מתאים לסיטואציה, ובכל זאת...קבלו זאת בהבנה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה