יום שלישי, 15 במרץ 2011

פסקול איסלנדי חדש לקיץ המתקרב



את סינדרי כבר ציינתי כאן בעבר (בעקיפין) באזכורם של seabear הלהקה האיסלנדית המועדפת עלי.
אך כעת, הוא מגיע לבדו, בפרוייקט הסולו שלו שבעבר נקרא Sing Fang Bous וקוצר כעת פשוט ל- Sing Fang. הפעם הוא שב אלינו עם Summer Echoes,  אלבום חדש, והשמחה מרובה! מה אוכל לעשות? יש לי חולשה לאיסלנדים.. השמות (Sindri Mar Sigfusson), הקור, הצלילים, באמת שלא אוכל לבקש לי יותר מחתן איסלנדי (בצחוק כמובן).

כפי שציינתי בפוסט השני של הפסקול, חבריי הלהקה seabear לקחו קצת חופש, ובינתיים הספיקו לעבוד על קריירות הסולו שלהם- הראשון שהוציא אלבום הוא סינדרי, סולן הלהקה.
את רוב האלבום הוא כתב, הלחין והפיק בעצמו, ובכמה מן השירים באו לעזרתו חבריי seabear, mum, amiina (ככה זה, כל האיסלנדים משת"פים).
sin fang אולי קיצר את השם, אבל האלבום השני שיצר לא יורד מאיכותו של הקודם, אלא להפך, הוא מתעלה עליו בעייני.
(או בעצם באוזניי?).
הסימפולים העדינים, הצלילים החדשים אך כה מוכרים שמגיעים בעשרה שירים נהדרים, שונים כל כך אחד מהשני ובכל זאת עונים על מכנה משותף שעוד לא הצלחתי להגדיר מספיק טוב. אולי צלילים של נוסטלגיה, כיסופים לקרני אור של שמש קיצית וחמימה. אני אמנם מגדירה עצמי כילדת חורף, אבל האלבום החדש הצליח לגרום לי לייחל להגעתו של הקיץ המתקרב..הישג מרשים לבחור איסלנדי שמגיע מארץ כה קרה. 
את היום הנוכחי, ושטוף השמש יש לציין, ליווה האלבום הזה דווקא כמו משב רוח קליל, העניק קצת מנוחה בין השעות המעטות שבהן הייתי אמורה לתפקד בלימודים. 
אני יודעת שזו עדיין רק תחילתה של השנה, ומוזיקה חדשה לא מפסיקה להציף אותי כמעט בכל יום, אבל אני מסוגלת לנחש כבר עכשיו שהסיכויים של "הדהוד הקיץ"  הזה להיכנס אל הפסקול שיסכם את 2011 גבוהים. (ולא רק כי איסלנדים גורמים לי לחוסר אובייקטיביות נוראי, פשוט כי האלבום נפלא)


וזה אפילו לא הסוף! בנוסף למוזיקה היפה, Sing Fang משלח אל קוני האלבום (וגם למזמינים מן האינטרנט) קעקועי מדבקות מקסימים (שרובם הגדול כולל שועלים. מי שמכיר אותי יודע שלא צריך יותר משועל או חציל כדי לרכוש את ליבי, אז אין טעם לציין שאם כבר חתן איסלנדי, אז שיהיה סינדרי..). ישנן גם חולצות זקן לקנייה, ובכלל רמת המדליקות שלו עלתה ברגע שראיתי את התמונה שפותחת את הפוסט, בה הוא לובש זקן סרוג (שאמו ואחותו סרגו לו במיוחד).
סריגה, שועלים, זקן, מוזיקה יפיפייה, אפשר בכלל לבקש יותר?

Because Of The Blood- Sin Fang
קליפ חדש שאמור להמחיש את רמת הגאונות של העלם האיסלנדי.






Sin Fang Bous: clangour and flutes

קליפ נוסף מתוך האלבום הקודם. אחד הקליפים האהובים עלי ביותר. 


פה תוכלו להוריד את האלבום בחינם דרך iTunes-להורדת האלבום
ולמי שאין iTunes- להורדת האלבום

להמחשה: הקעקועים המדוברים, ובחורה בעלת מזל וחולצת זקן מדליקה.

*לא אני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה