יום חמישי, 3 בפברואר 2011

מיקס טייפ?

אני משערת שכבר זמן רב רציתי לעשות את זה- לשים במקום כלשהו את כל המוזיקה שמתחשק לי ולכתוב עליה ככל העולה על רוחי. פשוט לא היה לי האומץ. אבל זה פעפע שם ועם תוספת של מספר אנשים שנסכו בי מעט ביטחון, כנראה שהגיע היום.

האמת היא שהתכנון המקורי, היה לקרוא לבלוג "מיקס טייפ". אך לצערי גיליתי שכבר קיים אחד כזה, והוא גם טוען שהוא מפלצת של מיקס טייפים, אז החלטתי לא להתעסק איתו. פס-קול עדיף בכל מקרה.
הפסקול השבועי הראשון שלי- הפעם ללא קטגוריה ברורה וללא כל קשר של סיבה ותוצאה.

1.http://www.youtube.com/watch?v=g2V3jp3e1Fg- pull yourself together and fall in love with me- cold mailman



3. http://www.youtube.com/watch?v=NaZCpqAUitY- Fleet Foxes- Helplessness Blues

*הערות ממוספרות:
1.cold mailman מגיעים הישר מנורווגיה, השיר הזה שמככב אצלי ברשימת ההשמעה כבר כמה שבועות נלקח מתוך האלבום Relax the mountain will come to you  שיצא באוקטובר שנה שעברה.

2. מתוך הצמד של king of convenience, יצא לו אריק גלומבק (או לפחות כך אני מאמינה שקוראים לו..) להופיע גם בהרכב הנ"ל. התוצאה יפה להפליא. מי אמר שג'ינג'ים הם הילדים של השטן?

3. לכבוד יציאת האלבום המתקרבת(3 במאי) של ה"שועלים החמקמקים"- fleet foxes אחת מלהקות הfolk האהובות עליי, התפרסם לפניי מספר ימים  שיר הנושא מתוך האלבום. בלוז חסר ישע. 

*כמו כן, ראוי לציין בפוסט שפותח את הבלוג: ההופעה הראשונה של Cannons Of Pedro- להקה ישראלית ומוצלחת ביותר, הצליחה לגרום לי להגיע עד עיר הקודש באחד הימים הכי גשומים שהיו השנה ולהרגיש את החום של הקיץ למרות הכל. יש תקווה.http://www.myspace.com/cannonsofpedro/music/songs/Heartbroken-Song-1-Alice--75714014

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה