יום ראשון, 20 בפברואר 2011

חופש?

שלושה חודשים של עבודה, 45 דק' על הבמה, וזהו זה עבר.
הייתי בטוחה שסיום התקופה העמוסה הזו תביא עמה תחושה אמיתי של חופש, או לפחות הקלה עצומה.
במקום זה, מצאתי את עצמי יום שלם על סף דמעות, לא מאמינה שההפקות נגמרו.
רגשות מוזרים, תהליך שגזל ממני אין ספור שעות וככל הנראה גם את השפיות שלי בחודש האחרון...
ולפתע, הכל קורס לתוך כלום. הלב חוזר לפעום כרגיל ולא לפי קצב החזרות הקבועות. בעוד בדיוק שעה מעכשיו לא אדע מה לעשות עם עצמי.

כבר כמה ימים מראש תכננתי לכתוב פוסט על חופש. חופש אמיתי.
לכן, למרות שכרגע אלו לאו דווקא התחושות שמלוות אותי, ולמרות שבמקום ללכת לחגוג קצת בשדות הסמוכים (כפי שתכננו במקור), סתם הלכנו לאכול המבורגר, השיר הבא מסמל בשבילי חופש.
דווקא לא המילים של השיר, אלא האווירה שלו והקליפ שמלווה אותו. מי לא היה רוצה יציבה כל כך טובה? ללכת על חבל וגם לשיר בו זמנית, זה כמעט יותר קשה מבימוי של הפקה..
*השיר מתוך האלבום "East Of Eden" של Taken By Trees - פרויקט הסולו של ויקטוריה ברגסמן (במקור סולנית להקה נחמדה ביותר שנקראת Concretes). היא משתייכת לאיזה תת ז'אנר צ'ילוויב שכזה, אבל לא חשובה לי ההגדרה, העיקר היא המוזיקה שלה, שמקסימה אותי כבר במשך תקופה ארוכה. 




כעת: מצאו את ההבדלים! מובטח פרס למנחשים נכונה...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה